שבירו זכוכית
בשנת 1955 הקים רחמים שבירו חברה צנועה בתחום חיפוי זכוכית ומוצרי זכוכית. החברה – ששמה, "שבירו גלאס 55", הורכב משם המשפחה של מייסדה, התחום בו היא עוסקת ושנת הקמתה – הפכה עד מהרה לאחת המוכרות בענף הזכוכית, בעיקר בזכות הרצינות והאמינות של רחמים.
עם השנים החלו להשתלב בעסק המשפחתי גם הבנים, וגם הם הביאו איש איש את יכולותיו ומעלותיו ותרמו לשגשוגה של שבירו, תוך שהם מפיחים בחברה הוותיקה רוח חדשנית מבלי לוותר על המסורת וכמובן על המקצוענות ללא פשרות שאפיינו את שבירו מאז ומתמיד.
עופר שבירו הביא לחברה תפישה עיצובית יוצאת דופן ויכולת לחשוב בגדול – וביחד שניהם אחראים לכך ששבירו היא מותג מנצח בתחום הזכוכית.
מדרגות זכוכית, מעקות זכוכית, דלתות זכוכית
עופר שבירו הרחיב משמעותית את מגוון המוצרים שמציעה החברה, וכך תוכלו ליהנות ממדרגות זכוכית מרהיבות עין ובטיחותיות לחלוטין, ישרות או ספירליות, ובשלל עיצובים; מדגמים רבים של מעקות זכוכית, הן לגרמי מדרגות, הן במרפסות והן מסביב לבריכות שחייה; מחלונות ראווה יוצאי דופן באיכותם כמו גם מקירות עכביש וקירות מסך; מדלתות זכוכית יפהפיות המשלבות גרפיקה והתזת חול; מכיורים שמוכיחים שגם כיור יכול להיות יצירת אמנות; מדלפקים מעוצבים (אגב, שבירו היא זו האחראית לדלפקים ב"הבימה" המחודש); מקלחונים ואמבטיונים בשלל דגמים; ומוצרים רבים אחרים, כולם יפים ואיכותיים גם יחד.
עופר שבירו – השמיים הם הגבול
המעוף של עופר שבירו הפכו את החברה למצטיינת במיוחד בפרויקטים בקנה מידה גדול וברמת מורכבות גבוהה.
דוגמה אחת היא קיר הזכוכית הענק בחזיתו של משכן "הבימה" המחודש – קיר שגובהו לא פחות מ- 18 מ' ושטחו 800 מ"ר. דוגמה אחרת היא חנות אפל במתחם סינמה סיטי שבראשון לציון: פירמידת זכוכית עוצרת נשימה שהוקמה ע"י צוות גדול במיוחד של אנשי מקצוע עליהם ניצח עופר שבירו, כשההשקעה העצומה והביצוע המוקפד מבטיחים שהחנות תהיה לא פחות יפה מסניף הדגל של אפל בשדרה החמישית של ניו יורק, למשל.
חדשנות יוצאת דופן
עופר שבירו מנהל את החברה שהקים אביהם על פי תפישת עולמו – הקפדה על כל פרט ופרט ומחויבות מלאה לכל לקוח ולקוח – וברוח החדשנות יוצאת הדופן המאפיינת את עופר, שהאני מאמין שלו גורס כי עיצוב בית הוא למעשה הגשמת חלום. בהתאם דואג עופר שבירו להביא את המוצרים האיכותיים ביותר והמתקדמים ביותר בכל תחום לארץ. דוגמה אחת היא מוצרי פוליטרון ובפרט זכוכית ההופכת משקופה לאטומה בלחיצת כפתור פשוטה, דוגמה אחרת היא עמודי תאורה וישנם עוד מוצרים רבים שהופכים כל בית או כל עסק למעורר התפעלות ולכזה שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים.
הלקוח הוא המלך, כל לקוח
הגישה של עופר שבירו, היא שכל לקוח – ואין זה משנה אם מדובר באדם פרטי המעוניין לרכוש מוצר בסכום צנוע או אם זהו בניין משרדים שלם המעוניין בדלתות הזכוכית היפהפיות של שבירו לכל המשרדים בו – זוכה ליחס קשוב במיוחד ואנשי שבירו משקיעים את מירב המאמצים על מנת שייצא מרוצה מאולם התצוגה (שבירו מפעילה 2 אולמות תצוגה, ברחוב הופיין בחולון ובהרצליה פיתוח).
לשם כך חשוב מאוד להשקיע בעובדים ולספק להם תנאי עבודה נעימים שיבטיחו מוטיבציה גבוהה ואת האפשרות לממש את כישוריהם, לטובת הלקוחות.